Post by sporepbrowober on Feb 12, 2022 4:33:02 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mere alle ▞▞▞
▞▞▞ Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games 2022 version ▞▞▞
Sjovt spil i starten, men alt for mange annoncer, du er tvunget til at se. Jeg har allerede set mere end 20 annoncer for at få ædelstene og penge i den time, jeg spillede. Du kan heller ikke gå tilbage for at spille tidligere niveauer for at få en bedre score. Sjov i timen og derefter afinstalleret.
Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games ጀብዱ pdh
Ret fantastisk 👌
O elsker dette spil, men forsinkelsen er dårlig, det er ikke 4 stjerner, det er 4 1/2 🌟 det er et godt stykke arbejde, opdater venligst
Jeg slog alle hoteller åbne sætte nogle nye eller ima slette
Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games ماجراجویی cyjo
Der er en fejl på LA-hotellet. Kunderne kommer ikke til skranken, så du kan ikke tjekke dem ind.
Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games ایڈونچر twz
værste spil nogensinde.
Spilkontrollerne er ok, og det er pænt designet, men efter et vist tidspunkt bliver det umuligt at rydde scenerne, selv efter at have brugt alle dine ædelstene, brugt alle frynsegoderne og opgraderet alle mulighederne....så ingen mening i at prøve 100 gange også . Jeg afinstallerede, så jeg kan ikke huske niveauet, men jeg gætter på, at det var på tredje hotel et eller andet sted.
Min ENESTE klage er, at jeg ville ønske, at du kunne tilføje mere end 4 opgaver, mens du spiller. Jeg har spillet tidsstyringsspil siden den originale diner-dash, og dette er bestemt et af mine yndlingsspil. Godt arbejde! Tak skal du have!
Fantastisk 👍 hurtigt spil at bruge tiden, når du keder dig 😐
Meget dårlig optik. Reagerer ikke særlig godt.
Det er et forfærdeligt spil, det går altid ned, og jeg synes, dette spil burde lukke ned!!! (Betydet at være nul stjerner)
Venter stadig på opdatering siden 26/5
Det er et okay spil, da vi skal gøre de samme ting 😠😠😡😡😡😡 Spild af tid og hukommelse
Dream Hotel: Permainan hotel, Game simulasi Petualangan pgia
I flere måneder har de sagt, at hotel seks skal åbnes, og det er stadig ikke åbent. Shm hvilket spild
Et godt spil at spille
Mens jeg nu kl. 07.03 venter på at downloade den fra kl. 04.00, så sker der nu kun 0%, intet på 3 timer, så kan du ordne det 😠😠😠😠😩😩☹️☹️☹️😡😡😡😡😡😡😡
Verdens bedste spil
Godt spil bortset fra annoncerne
Dette er et fantastisk spil, men jeg fik bord, men det er stadig fantastisk
Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games Dobrodružné alc
Dette spil er dårligt☹️. Mens jeg nyder niveauerne, genstarter det alle niveauer tilbage til niveau 1 igen😕.
Jeg elsker dette spil, det er nemt, og jeg elsker, at du får så mange ædelstene, det eneste problem er, at jeg er færdig, før den næste opgradering er tilgængelig. Sæt fart på, vær klar til næste niveau.
Dit spil er fabelagtigt og udfordrende, men gør det ikke udfordrende nok til, at spilleren kan forlade spillet. At tjene ædelstene er så sjældent for en person, der ikke køber, og kravet om diamanter for hver opgradering er så højt, jeg er på mit tredje hotel, jeg nød det. indtil nu, men efter at have fundet det så svært at opgradere nogle ting og holdt på at tabe niveauer efter så mange anstrengelser, planlægger jeg at forlade det, så gør det ikke kedeligt eller for udfordrende, på begge måder mister du en spiller.. Tak
Godt spil og meget godt, men der er nogle tilføjelser🤩🤩🤩
Kunne være et fantastisk spil, du kan ikke komme forbi niveauer uden en power-up, hvilket er ærgerligt. Jeg er nødt til at se alle annoncerne for at få det, og det er kedeligt efter, mens Chang up-ting nok kan lide det mere
Fedt spil, men jeg synes, at jo flere niveauer du gennemfører, og jo flere opgraderinger du laver, desto langsommere er bellboy til at udføre jobs. Ligesom andre har foreslået, opfordrer jeg stærkt dit udviklingsteam til at overveje at tilføje en ekstra piccolo tak.
Portøren kan ikke opgraderes til at gå hurtigere
Fantastisk spil, men vil ikke lade mig passere et bestemt niveau, uanset hvor mange gange jeg prøver. Prøvede ny version og stadig det samme. Det er en skam, for nu bliver jeg nødt til at afinstallere det
Meget buggy. Bliver ved med at fryse og lukke
Det er et fantastisk spil. Jeg gav den kun 3 stjerner, fordi jeg ville ønske, at de var flere brædder. Jeg er færdig med spillet, men det er ikke færdigudviklet endnu
👍🏾
Grådighed sejrer, sådan en chance går tabt, hver dag er der rapporter om den enorme stigning i mobilapps over hele linjen, spilkøb er gennem taget, og alt, hvad vi ønsker, er fair, det er det punkt, som dine grådige a$$s savner! For sjove, udfordrende spil vil vi gerne bruge, men når du går Bernie madoff vi sletter! Tjek din nye bruger, mistede brugerstatistik, hvis det ikke allerede bliver netto 0, så går du væk. så høfligt siger jeg kys min... BTW jeg vover nogen af dit udviklerhold at slå mig..
Jeg ville give dette en højere stjerneklassificering. Men... Hovedproblemerne med disse typer spil er de rullende omkostninger, desuden, når du først betaler for krystaller/perler, bliver reklamerne stadig ved med at komme. Hvorfor? Jeg forstår reklamerne i spil, når du spiller for ingenting. Men så snart du køber varer i spillet, SKAL ANNONCER STOPPE!!! Hvis jeg vidste, at der stadig var reklamer, efter jeg havde købt varer. Så ville jeg ikke installere spillet i første omgang. Bare mit synspunkt og for at advare andre.
Dejligt spil bat simpal nahi spil Eller hårdt bi nahi hai
Spil er sjovt!❤ Det burde være mere end 1 bellboy. Kunne I alle få det til at ske?
Denne app er en meget interessant app
Meget flot spil
Holder mig rolig hjælper med min angst
Fantastisk oplevelse med dette spil
Dette spil er sjovt, men jeg kan ikke bestå niveau 45
Punch Bob Hjernegymnastik onxi
Hvorfor kan jeg ikke se de 20 annoncer længere?