Post by seiwinmonddicba on Feb 3, 2022 3:24:57 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter - Pop ! Pop! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter - Pop ! Pop! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar mer alla ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter - Pop ! Pop! 2022 version ▞▞▞
Mycket trevligt spel Jag gillar verkligen det här spelet eftersom det är bubble shooter-spelet jag älskar att skjuta
Hej jag gillar verkligen det här spelet eftersom jag ger fem stjärnor men snälla very *friendly* persona annonserna som är mitt valfria tack😍
Detta är ett fantastiskt spel eftersom jag gillar att renovera och bubbla spel tack för att du skapade det här spelet
Jag gillar det här spelet
Spelet är bäst men efter att ha renoverat alla rum visar arbetsdiagrammet inget arbete, jag försökte mycket men jag kunde inte renovera fontänen och trädgården. Försök att fixa det, på grund av det var jag tvungen att ta bort spelet och jag blev besviken.
för mycket annonser detta är väldigt väldigt irriterande..... dts y jag ger 1 stjärna....
dolig
Varför kan jag inte se mer uppgift efter 1600 nivå!!
Jag fortsatte spela. Hade över 1100 nycklar och kunde inte få någon ny uppgift efter filmrummet. Så sorligt.
Jag älskade spelet tills nu nivå 1645 och 23 nycklar och inga nya uppgifter bara tomma. Skulle vilja kanske jobba på gården nu. Något....
Inte spelat tillräckligt för att lämna en ärlig recension än
Mycket dåligt spel, totalt tidsödande spel efter att när vi inreder varje rum ökar det antalet nycklar och efter att ha gjort några rum nådde jag balkongen och nu måste jag använda 10 nycklar och det är så att det tar tid att det är bara löjligt.
Till många annonser
Det här spelet är så coolt, jag älskar minispelet så mycket, Och efter att du vunnit minispelet ger de dig en nyckel för att göra uppgifter. Älskar spelet så mycket ♥️
En ogudaktig mängd annonser... Det är helt enkelt inte värt besväret. Avinstallerar.
Det är ett fantastiskt spel men jag är rädd att jag kommer att radera det, det är långt för girigt med stjärnorna för att spela spelet, det är en rejäl besvikelse när det gäller alla andra spel jag har spelat. Det har inte varit så många stjärnor att spela för att det är synd
Var kul i början men ju högre upp man kommer desto längre tid tar det att få en nyckel och göra klart ett rum. Avinstallerare alltså.
Fantastiskt.. Jag har alltid gillat bubble shooter... Nu finns det så mycket mer att se fram emot. Tack killar... Bra jobbat
Mycket intressant och underhållande. Jag vill bara fortsätta spela mer och mer.
Kan bara göra så många nivåer då är alla nivåer klara
Först ger den 1 eller 2 nycklar för att installera sakerna och sedan ber den oss att very *friendly* personföra 3 till 4 spel för att installera en liten sak att det är så irriterande 😠😠
Jag gillar att spela spel, spel är en kompis du vet, för att tiden går är ett spel, tråkigt kassaskåp är spel och intresse 😋😊😋🤗..
Jag gillade det väldigt mycket, men det verkar ha fastnat nu, jag fortsätter bara att spela och vinna rundor utan dekorationsbelöningarna, vad är det med det? Det står bara kommer snart och säger inte hur många rundor det krävs för att gå vidare
Laddar inte ned ännu
VILKEN MASSA S**T, NIVÅ 1 KAN VINNAS MED 2 HUD, LÄGSTA MÖJLIGA ANTAL SKUD, ENDA BELÖNSAS ENDAST MED 2 AV 3 STJÄRNOR, BLODIG SKÄMLIGT, INSTALLERA INTE SOM DET HÄR ÄR DET 😠 😠
Grymt spel . Den har många nivåer med många olika prylar och typer. Jag är på nivå 1776. Överlämna händerna till skaparna av detta spel. Det är ett annat spel och bättre än andra spel.
Så bra men varje spel du spelar har bara en nyckel och du behöver åtta eller nio nycklar för att köpa en sak. Om så var fallet skulle antalet stjärnor han skulle få på varje nivå vara tillfredsställande.
Bra spel eftersom jag måste skjuta bubblorna och jag kan också välja vilken design jag ska designa huset och jag gillar att skjuta bubblor och det är 2 i ett spel eftersom buble shooter och design house är i ett spel och det är det här spelet!
inte ge några uppgifter / Jag klagade på detta innan inget svar.
Inte tillräckligt med information om spelet, väldigt få 3-stjärniga avvery *friendly* person, en besvikelse måste jag säga
Får inga nya tacksam!!!
Kommer inte gav mig en uppgift längre
Det är inte attraktivt
Har vi kommit till very *friendly* personet säger allt ditt spel att det är en ny dag, utan några uppgifter att göra kan vi fortfarande spela spelet och få nycklar men att använda med vad!
Jag älskade spelet, men jag måste ta bort det. Har byggt upp poäng för att avvery *friendly* persona rum men nu får jag bara en tom uppgiftsskärm. Gav det två dagar och ingenting.
Fantastiskt spel utmanar er men inte ansträngande...Tack skapare..var alla säkra...
Inget välplanerat spel. Ljud och musik stängs inte av ens efter att de inaktiverats. Grundläggande begrepp saknas.
Njuter verkligen av spelet och bra så bra spel
Kan jag inte spara mina framsteg?
Jag gillar verkligen det här spelet, men jag kan inte längre göra några uppgifter. Uppgiftsrutan är tom, kan du förklara varför?
Jag förstår inte vad som är fel med spelet. Varje gång jag försöker spela men det stängs 😢
Tydligen finns det inget som heter SPARA i det här spelet! Jag har precis klarat sovrummet och gjort 10 PLUS NIVÅER bara för att behöva kliva av en stund, och vad då? JAG MÅSTE BÖRJA OM HELT OM!!! Jag avinstallerar detta slöseri med tid!!!
Stor älskar det